مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

۱۰۷ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

۱۲۱ بازديد

دانلود رايگان برنامه ويسگون نسخه v6.4.0 براي گوشي هاي اندرويد

 

جديدترين نسخه از برنامه ويسگون را براي شما دوستان محترم اماده دانلود كرده ايم. ويسگون، يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد.همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد. اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. ويسگون به صورت رايگان عرضه شده است، پس همين حالا اين نرم افزار سبك و سريع را دريافت كنيد و لذت ببريد. شما هم اكنون ميتوانيد اين برنامه را بصورت رايگان و با لينك مستقيم از سايت دانلود برتر دريافت كنيد

.

امكانات نسخه حاضر در ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات آخرين نسخه :

افزوده شدن امكان كپي نظرات در حافظه موقت

افزوده شدن نمايشگر تعداد كاركترهاي مجاز در نظرات

افزوده شدن امكان دعوت كاربران با كد دعوت

رفع مشكل نمايش پروفايل هاي فارسي

رفع برخي مشكلات

رفع مشكل توقف در هنگام دريافت تصوير

 

دانلود با لينك مستقيم

 

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

۱۳۱ بازديد

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

  • ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

    ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ 

    7 رپورتاژ اگهي را در 1000 وبلاگ رنك دار منتشر كنم

    همانطور كه ميدانيد يكي از راههاي گرفتن بك لينك درج رپورتاژ در وبلاگ ميباشد من با توچه به اينكه وبلاگهاي زيادي دارم ميتوانم رپورتاز شما در اين بلاگها منتشر كنم  .

    هر رپورتاژ در حدود 100 بلاگ ارسال ميشود

    ليست وبلاگها با پيج و دامين انها

    وبلاگها با پيج و دامين انها
    تبيان پيج 66
    بلاگ اسكاي پيج 39 و دامين 61
    بلاگر گوگل دامين 61 فيلتر ميباشد بايد با فيلتر شكن وارد شويد
    رز بلاگ پيج 36-43 و دامين 50
    رويا بلاگ پيج 29-32 و دامين 59
    نيلو بلاگ پيج 31- 37 دامين 66
    بلاگيا پيج 27 و دامين 53
    فام بلاگ پيچ 25 دامين 32
    پارسي بلاگ 53
    بيگ سايت پيج 29 و دامين 58
    اوا بلاگ 39
    سايت ازيا 39
    ويستا بلاگ پيج 27 و دامين 23
    تعدادي سرويس هم زير 20 موجود است

    در هر كدام از سرويسهاي بالا بين 100 تا 300 بلاگ موجود است

    براي سفارش و ديدن پنل در سايت انجام ميدهم كليك كنيد

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ارسال 7 رپورتاژ اگهي در 1000 وبلاگ

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

۱۲۴ بازديد

 

فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

g5l5_q3.jpg

اين روزها حضور تكنولوژي هاي پيشرفته و نرم افزارهاي رايانه اي را در همه عرصه هاي زندگي مي توان ديد. طراحي طلا و جواهر يكي از زمينه هاي است كه به مدد نرم افزارهاي رايانه اي جهش قابل ملاحظه اي داشته است. شك ميست كه دوران طراحي طلا و جواهر به شيوه هاي سنتي و دستي به پايان رسيده و جوانان مشتاق استفاده از رايانه در طراحي هستند. نرم افزار ماتريكس يكي از كامل ترين برنامه هاي رايانه اي براي طراحي طلا و جواهر است كه تا كنون عرضه شده و مورد استقبال زيادي نيز واقع شده است.. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس  در قالب فيلم آموزشي از طريق وب سايت رسمي “ سالار پور ايماني” در اختيار هنرجويان و علاقه مند به تكنولوژي هاي روز قرار گرفته است.

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس

نحوه كار با ابزارها و اجراي كدهاي دستوري در Matrix به صورت گام به گام و با ذكر جزئيات در فيلم آموزش طراحي طلا و جواهر با ماتريكس شرح داده شده و هنرجويان مي توانند به صورت خودآموز در منزل از اين آموزش ها استفاده كنند.

 

نرم افزار ماتريكس با دارا بودن طرح هاي آماده از فرم هاي انگشتر، زنجير و چينش جواهرات بر روي پايه هاي مختلف ، براي سطوح مختلف هنرجويان قابل استفاده است. براي شروع يادگيري مي توان از طرح هاي آماده براي پايه كار استفاده كرد. امكان تغيير در جزئيات و پوسته اصلي به همراه تغيير اندازه طرح هاي ماتريكس نيز در نرم افزار پيش بيني شده و طراح مي تواند با توجه به نوع سفارش و متريال مورد استفاده، ويرايش كلي روي طرح هاي آماده را طبق خواسته مشتري انجام دهد.

 

ماتريكس نرم افزار حرفه اي طراحي طلا و جواهر با ويژگي هاي استثنايي است كه در شكوفايي استعداد و خلاقيت هنرجويان نقش موثري دارد. يادگيري با فيلم ، نيازي به دانش گسترده در زمينه راهبري رايانه نداشته و حاوي همه اطلاعات ضروري براي حضور در بازار كار طلا و جواهر است.

 

 

 

طراحي طلا و جواهر با ماتريكس بهترين شيوه براي چيدمان سنگ هاي قيمتي روي سطوح مختلف است اين نرم افزار داراي سيستم چيدمان اتوماتيك نيز مي باشد. در خودآموز هنرجويان با طريقه كارگذاري سنگ هاي قيمتي و جواهرات روي انگشتر آشنا شده و همه جزئيات اجرا و نصب قطعات ظريف روي پايه كار را فرا مي گيرند.

چرا طراحي طلا و جواهر با ماتريكس مهم است؟

طراحي جواهرات با نرم افزار ZBrush ، JewelCAD ، Rhino و ديگر نرم افزارها داراي معايب و كاستي هايي هستند كه در نسخه جديد نرم افزار Matrix همه اين مشكلات برطرف شده است.  اين نرم افزار ويژگي هاي انحصاري بسياري را براي طراحي جواهرات ارائه مي دهد و در اجراي سريع تر كار بسيار موثر است. طراحي طلا و جواهر با ماتريكس حرفه اي تر، شيك تر، سريع تر و خلاقانه تر از ديگر نرم افزارهاي طراحي طلا و جواهر است. توسعه دهندگان نرم افزار ماتريكس همواره نسخه هاي جديدتر و آپديت هاي به روز را عرضه مي كنند كه داراي ويژگي هاي تكامل يافته تر است. براي دريافت خودآموز طراحي جواهرات تاليف سالار پور ايماني از كليك كنيد

 

نرده حفاظ چيست؟

۱۲۹ بازديد

نرده حفاظ چيست؟

آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد،  نرده حفاظ  است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب نرده حفاظ يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب نرده حفاظ و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

 عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ

انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نكات بسياري مي شود. كه قيمت آهن  زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده حفاظ را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده حفاظ را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده حفاظ مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

نرده حفاظ بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

ويژگي‌هاي نرده حفاظ

شما بايد در حين خريد نرده حفاظ به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده حفاظ حائز اهميت باشند.

 جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

تراكم و نوع حفاظ

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

نرده نرده حفاظ شاخ گوزني

يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده حفاظ معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 نرده حفاظ سرنيزه اي

حفاظ سرنيزه اي اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده حفاظ پنجره

نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ پنجره را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

 

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

۱۲۱ بازديد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟