نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

۳۱ بازديد

نقش زيبايي و كارايي بالا با حفاظ نرده آهني فرفورژه

نقش و كاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسكوني پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله حفاظ پله فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و ,روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما بايد بتوانيد نوع هاي جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور زشت ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد.

نوع هاي حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده

ساخت اين نوع حفاظ ها از خدماتي است كه توسط افراد حرفه اي در اين زمينه انجام مي شود. شما ميتوانيد خريد حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده را نيز به صورت آنلاين انجام دهيد. نوع هاي مختلفي از اين حفاظ ها وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها استفاده كنيد. حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده شامل نوع هاي زير است:

حفاظ نرده پنجره آهني فرفورژه و ساده آكاردئوني

علت اين نوع نامگذاري اين است كه اين نوع حفاظ ها شبيه به آكاردئون هستند. حفاظ پنجره آهني از نوع آكاردئوني در واقع از نوع تاشو است كه يك طرف آن زمان بسته شدن كاملا جمع خواهد شد. شما ميتوانيد توسط اين نوع حفاظ ها، قسمت وسيعي از پنجره را تحت پوشش قرار دهيد. قطعات اين سازه ها بايد به شكلي هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشيد كه براي استفاده از حفاظ آكاردئوني همچنين بايد از دو قفل استفاده كنيد تا امنيت را ايجاد كنيد.

منظور از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه نوع هاي مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها تنها يك مدل از آن هاست. ميشه گفت همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها چيست؟

زماني كه مي گوييم قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با نوع هاي قيمت حفاظ آهني ساختمان و شركت ها آشنا كنيم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

۲۰ بازديد

در اين مطلب در رابطه با قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور صحبت خواهيم كرد و همينطور در پايان نمونه قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور را مورد بررسي خواهيم داد تا شما با جزئيات بيشتر نحوه تنظيم يك قرارداد دقيق و اصولي و تعهدات طرفين آگاهي كامل كسب كنيد. با آسانسور مانا همراه باشيد!

قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور با اين هدف به مديريت ساختمان (يا مسئول نگهداري ساختمان) از سوي سرويسكاران اهدا مي شود تا نشاني بر تعهدمندي سازمان برقرار كننده قرارداد باشد.

قراردادهاي اوليه به يك سري مسائل خاص محدود بود و مثل امروزه داراي اين گستردگي و تنوعي نبود كه شاهد آن هستيم و نمي توانست تا اين حد پشتيباني همه جانبه اي را در اختيار مشتركان خود قرار دهد كه شامل اين موارد مي شد:

  • بازديد هاي دوره اي ساختمان
  • مراقبت از تجهيزات
  • بررسي نحوه كارآيي خوب دستگاه
  • روغن كاري
  • تعويض بخش هاي آسيب ديده جزئي
  • در دسترس بودن در زمان خاموشي

گسترش قراردادهاي تعمير و نگهداري آسانسور  https://asansormana.com/   باعث شد بتوان به راحتي تعمير مورد لزوم هر دستگاه را به سرعت پيشبيني كرد و سپس فاكتورهايي دقيق و متناسب با خدمات ارائه شده به كارفرمايان تحويل داد.

تعيين مبلغ قرار داد از همان ابتداي كار، آسودگي خيال را براي ساكنين ساختمانها در سروسامان دادن به هزينه ها فراهم مي كرد ولي همان طور كه شايد بدانيد بيشتر همه مبلغ دريافتي بابت تعمير به دو بخش تأمين هزينه سرويسكاران و تهيه قطعات ضروري تقسيم مي شود تا بتوان كمي از فشاركاري اين قشر زحمت كش برداشته شده و خدمات آن ها پاس داشته شود.

چگونگي تقسيم هزينه ها در يك شركت تعمير و نگهداري آسانسور:

به هر حال نمي توان انكار كرد كه بيشترين سهم از مبلغ قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور بايد به شخصي اختصاص يابد كه بيشترين هزينه جاني و زماني را در اين راستا كرده است، در اين ميان سرويسكاران و تعميركاران مسلما در رتبه اول قرار گرفته بدين ترتيب 80 درصد از كل درآمد از اين باب به آن ها تعلق مي گيرد:

  • هزينه هاي فردي سرويسكار پشتيبان
  • مديريت شركت
  • پرسنل بخش پشتيباني
  • ماليات
  • هزينه هاي جانبي شامل پاسخ به تلفن ها و اعزام پرسنل
  • هزينه تهيه قطعات ضروري

قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور براي شركت ها بسيار ارزشمند مي باشند، چون تعداد كمي از آن ها تمديد شده و بدين ترتيب بر سابقه كاري شركت مي افزايند و هر يك از آن ها به تنهايي مي توانند بيانگر كارآيي يك شركت بوده و اگر بتوانند رضايت مندي را هم كسب كنند، در اين صورت ارزشمندي فوق العاده اي را به شركت ها سرازير مي كنند.

بيشتر شركت هاي وابسته به صنعت آسانسور خدمات خود را در قالب سه ماه سرويس دهي بعد از نصب اوليه به انجام مي رسانند و در ادامه يكسال گارانتي و تعويض قطعات را در قراردادهايشان ارائه مي دهند كه مي تواند جزو خدمات شايان اين شركت ها محسوب شود.

علت تفاوت قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

نمي شود بدون سرويس و نگهداري ماهيانه آسانسور از اين تجهيزات استفاده كرد و احتمال آسيب و خرابي را در حد صفر نگه داشت، از اين رو توجه به اين مسئله امري ضروري است كه مطمئنأ بايد توسط يك سرويسكار حرفه اي انجام پذيرد تا عيوب واقعي شناخته شده و امكان بروز هر نوع مشكلي مرتفع شود.

در اين راستا شركت هاي آسانسور مختلفي، خدمات سرويس و نگهداري آسانسور را در قالب قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور ارائه مي دهند و بعضي از آن ها كه در اين ميان مجهز به علوم روز دنيا مي باشند توانسته اند توفيقات بسياري را هم كسب كنند و درصد رضايت مندي مشتريانشان نويدي بر اين مطلب است.

بيشتر شركت هاي ارائه دهنده خدمات مختلف آسانسور مبلغ معيني را براي سرويس آسانسورها در ساختمان هاي مختلف تعيين كرده اند كه متناسب با تعداد طبقات، حجم كاري، ظرفيت آسانسور و… متغير بوده و داراي نوسان است به همين علت قيمت قراردادهاي سرويس و نگهداري آسانسور ها با هم تفاوت چشمگيري دارد.

عوامل تاثيرگذار در قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

مدل هاي مختلف آسانسور

آسانسورها داراي انواع مختلف با درب هاي همه اتوماتيك و نيمه اتوماتيك مي باشند، وجود انواع آسانسورهاي هيدروليك، پيچشي، كششي، پاناروما و… مي توانند كار يك سرويسكار و كسب اطلاعات در مورد هر يك از آن ها را بسيار سخت كنند و ضرورت مجهز بودن به علوم مختلف و تخصصي ويژه را مشهودتر كند.

مسلما تفاوت بسياري ميان كارآيي يك سرويسكار حرفه اي با يك فرد تازه كار و كم تجربه خواهد بود كه اگر انتخاب دقيقي را انجام ندهيد ضرر آن مستقيم برمي شود به ساكنين ساختمان ها، اما در حالت كلي تفاوت زيادي ميان قيمت سرويس و نگهداري آسانسورهاي مختلف وجود ندارد و اين فقط وجود سرويسكار است كه در آخر تمايز را در برابر ديدگان همگان ترسيم مي كند.

بيمه مسئوليت حوادث

بيمه مسئوليت حوادثي كه شركت ها براي سرويسكاران خود در نظر مي گيرند، با اين كه باعث مي شود در آخر قيمت قرارداد تعمير و نگهداري آسانسوركه با صاحبان ساختمان ها مي بندند، بالاتر و گران تر به نظر برسد اما از نظر قانوني مسئوليت سنگيني را از دوش مديران ساختمان ها برداشته و بر شانه شركت ها قرار مي دهد و در صورت بروز حادثه براي تعميركاراني كه تحت پوشش يك شركت معتبر مي باشند به علت وجود بيمه و حمايت مالي كه از اين عزيزان صورت مي گيرد كم تر درگير مشكلات پيرامون شده و اگر اتفاقي براي سرويسكار زمان انجام وظيفه رخ دهد، بيمه مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد.

هزينه هاي جانبي قرارداد تعمير و نگهداري آسانسور

شما مي توانيد بر حسب نياز خود خدمات جانبي را هم به فهرست خود اضافه كنيد و درخواست كنيد آن ها هم در كنار خدمات موجود در قرارداد از سوي شركت انجام شوند.
مثلأ استاندارد سازي آسانسور، بازسازي آسانسور، تزئينات آسانسور، بيمه آسانسور و… كه با اين كه هزينه آن به صورت جدا محاسبه مي شود، اما به هر حال در قيمت نهايي كه بايد توسط مالكان ساختمانها پرداخت شود افزوده مي شود.

نتيجه گيري:

در آخر تنظيم يك قرار داد با همه نكات ريز و مورد لزوم، با اين كه از اهميت زيادي براي ساختمان ها برخوردار است، اما از طرف ديگر شركتي كه طرف اين قرارداد هم قرار مي گيرد در رتبه اي بالاتر و مهمتر بوده كه در گزينش آن هم بايد همه موارد قانوني لحاظ شود تا اعتبار آن شركت سجيده شده و با پايبندي به تعهدات خود در قبال مشتريان و كارمندانش امنيتي همه جانبه را براي همه آن ها ايجاد كرده و امكان بروز هر مشكل را تا حد توان كم و كم تر كند و گام بلندي به سوي خدماتي تاثيرگذار و مورد انتظار بردارد. آسانسور مانا  https://asansormana.com/  در كنار شماست تا بهترين تعمهيدات سرويس و تعمير آسانسور را پياده سازي كند.

دوربين مداربسته ضد انفجار

۳۲ بازديد

دوربين مداربسته ضد انفجار

 

   دوربين مدار بسته  ضدانفجار در واقع نوعي از سيستم هاي مداربسته هستند كه براي مكان هاي پرخطر استفاده مي شوند. يك دوربين مداربسته معمولي در مكان هايي همچون معادن، ايستگاه هاي نفت و گاز، انرژي هسته اي و ... براي اهداف نظارتي كافي نخواهد بود. از اين رو چنين صنايعي، همواره نياز به تكنولوژي هاي پيشرفته براي نظارت و رسيدگي به چالش هاي مي باشد. در ادامه مي خوانيم:

معرفي دوربين مدار بسته ضد انفجار
كاربرد دوربين هاي ضدانفجار
نحوه عملكرد دوربين ضدانفجار
استانداردهاي لازم
مشخصات
  

معرفي دوربين مداربسته ضد انفجار


دوربين مداربسته ضد انفجار دوربيني است كه مي توان در هر محيطي نصب كرد اما بيشتر در محيط هاي خطرناك كه به صورت بالقوه خطر انفجار هر لحظه در آن وجود دارد استفاده مي شود.
جنس بدنه اين دوربين ها از فولاد قوي و ضدرنگ است تا در برابر انفجار از آيب هاي احتمالي در امان باشد.
اين دوربين ها در برابر پرتوهاي خطرناك ماوراء بنفش، بخار نمك و آلودگي هوا بسيار مقاومت فوق العاده اي دارند. همچنين براي مقاومت بيشتر بدنه فولادي اين دوربين ها، الكترواندود شده است.
محصولاتي مختلفي از اين سري از دوربين ها توليد شده است كه داراي قابليت هاي مختلفي هستند. برخي از اين دوربين ها قسمت هاي گرم كننده و برف پاك كن دارند. همچنين برخي داراي قابليت موقعيت يابي، عكس برداري به صورت نوري يا حرارتي مي باشند.
بنابراين، طراحي اين دوربين ها به نحوي است كه در هنگام وقوع انفجار سالم مي مانند و تصاويرشان از دست نمي رود.

كاربرد دوربين هاي ضدانفجار


دوربين هاي ضدانفجار در مشاغلي همچون تانكرهاي نفت و گاز، كارخانه هاي توليد مواد شيميايي، مكان هاي سوخت گيري هواپيماها، معادن زغال سنگ و يا پالايشگاه هاي نفت، تاسيسات تصفيه فاضلاب و... استفاده مي شوند.
در اين محيط ها اغلب گازهاي قابل اشتعالي مانند استون، پروپان، متان، هيدروژن و يا گرد و غبار زغال سنگ موجود است.

نحوه عملكرد


هنگامي كه يك دستگاه هاي برقي و الكترونيكي را روشن مي كنيد در ابتدا يك جرقه هاي كوچكي توليد مي شوند. به عنوان مثال، يك كليد برق روشنايي خانگي ممكن است در هنگام روشن شدن، يك جرقه قابل رويت كوچك و بي ضرر را منتشر كند.
حال در يك فضاي معمولي مانند خانه، اين جرقه هيچ مشكلي ايجاد نمي كند، اما چنانچه در محيطي توليد شود كه مواد اشتعال زا و حساس مانند گاز، مواد شيميايي، اكسيژن و ... به ميزان زياد موجود هستند ممكن است انفجار رخ دهد.
در واقع دوربين مداربسته ضد انفجار بيش از آنكه در برابر انفجار مقاوم باشند از وقوع آن جلوگيري مي كنند. اين دوربين ها در محيط هايي با شرايط سخت مانند توربين هاي گاز يا بخار، سايت هاي پردازش مواد شيميايي و پالايشگاه هاي پتروشيمي دوام مي آورند.

استاندارد هاي لازم


لازم به ذكر است كه دوربين مداربسته ضد انفجار بايد داراي استانداردهايي همچون ATEX يا IECEx باشد.
IECEx
يك استاندارد بين المللي است، در حالي كه دستورالعمل يا استاندارد ATEX براي محافظت از كارگران از خطرات انفجاري و ايجاد استانداردهاي جامع براي تجهيزات موجود در اتحاديه اروپا است. اين استانداردها نوع محيط و سطح مقاوت تجهيزات را مشخص مي كنند. استاندارد UL نيز مربوط به تجهيزات موجود در ايالات متحده است.

مشخصات


دوربين هاي مداربسته ضدانفجار داراي انواع و مدل هاي مختلفي هستند. اما تمامي آنها داراي مشخصات استاندارد زير مي باشند:

قابل اعتماد و مستحكم


دوربين هاي ضد انفجار با محفظه هاي بسيار قدرتمندي تجهيز شده اند. حتي در محيط هاي كاري خطرناك و شرايط آب و هوايي بسيار بد نيز مي توانيد به صورت پيوسته محل مورد نظر را نظارت كنيد.

بيشتر بخوانيد: هايك ويژن   hikvision

سيستم يكپارچه براي نظارت 24 ساعته


اين دوربين ها به راحتي با ساير تجهيزات مانيتورينگ از راه دور مانند موبايل، تبلت و ... ادغام مي شوند.
به اين ترتيب، شما مي توانيد به طور مداوم فعاليت هاي روزانه محل كار خود را، در هر جايي كه هستيد نظارت كنيد. تصاوير ضبط شده در اين محيط ها مي تواند به كاهش سطح خطر كمك كنند.

وضوح تصوير بالا

تصور كنيد كه دوربين مداربسته اي نصب كرده ايد كه تصاوير دانه يا تار شده را ارسال مي كند و يا در تاريكي تصاوير قابل رويتي ارائه نمي كند. اما در مورد دوربين هاي مدار بسته ضد انفجار ويژگي هايي مانند وضوح عالي، تشخيص رنگ ها و كيفيت تصوير فوق العاده (حتي در نرخ فريم بالا)، فوكوس اتوماتيك، زوم اپتيكال موتورايز و حساسيت به روشنايي(LUX) بالايي وجود دارد( هاي دارك فايتر هايك ويژن).
بنابراين، آنها مي توانند مسافت هاي طولاني را پوشش دهند و تصاوير با جزئيات زيادي را در نور كم ارائه دهند.

ويژگي هاي هوشمند

بسياري از دوربين هاي مداربسته ضد انفجار مدرن براي داشتن حداكثر ايمني، مجهز به ويژگي هاي هوشمندي مانند تشخيص عبور از خط، تشخيص حركت و يا تشخيص آلارم كاذب هستند.
با استفاده از اين ويژگي هاي تجزيه و تحليلي، اين دوربين ها قادر به تشخيص رخدادهاي مختلف هستند و به طور خودكار با اقدامات خاص مانند ارسال آلارم پاسخ هاي لازم را مي دهند.

تضمين ايمني داده ها

دوربين هاي ضدانفجار در زماني كه يك انفجار يا آتش سوزي رخ مي دهد كارايي بالايي دارند. تصاوير ارسالي اين دوربين ها در هنگام انفجار مي تواند در يافتن علت دقيق حادثه بسيار كمك كننده باشند.
اين تصاوير همچنين مي توانند براي آموزش، تجزيه و تحليل دقيق و يا براي حل مسائل حقوقي مفيد باشند.

دسترسي از راه دور


هنگامي كه يك دوربين ضد انفجار را در سيستم نظارت تصويري خود تعبيه مي كنيد مي توانيد از راه دور بر آن كنترل داشته باشيد.
مزيت اين كار اين است كه نظارت از راه دور بر يك منطقه خطرناك ايمني بالاتري دارد.

 

مزاياي نصب دوربين مداربسته چند سنسوره

 

استفاده از دوربين مداربسته چند سنسوره مزاياي بسياري دارد، اين دوربين ها معمولا به جاي چند دوربين ثابت به كار مي روند و با نصب آنها ميتوان تعداد دوربين هاي مورد نياز را كاهش داد.

اين دوربين ها به كاربر امكان آگاهي بهتر از موقعيت را داده و يك تصوير پاناروما بدون از دست دادن زاويه اي خاص را ارائه مي دهد. در اين مقاله قصد داريم شما را با برخي از مزاياي اصلي استفاده از اين دوربينها آشنا نماييم.

تعداد دوربين مورد نياز كمتر:

دوربين مداربسته چند سنسوره پاناروما محدوده وسيعي را پوشش مي دهد ، بنابراين مي توان آن را جايگزين نياز به نصب چند دوربين تك سنسور نمود. با تركيب دو سنسور تصوير و لنز در يك محفظه مي توان تا ??? درجه را به آساني پوشش داد.

دوربين مداربسته ثابت معمولا مي تواند زاويه ديد محدودي تا ?? درجه را براي كاربران فراهم كنند اما دوربين هاي مداربسته چند سنسوره كه داراي ? سنسور و لنز يا بيشتر مي باشند مي توانند تا ??? درجه را در كنار ديوار يا در صورت نصب شدن بر روي دكل يا محدوده باز تا ??? درجه را پوشش دهند

بيشتربدانيد: . دوربين مداربسته تي وي تي

مزاياي بيشتر با تعداد دوربين مداربسته كمتر

كاهش تعداد دوربين هاي مورد نياز مزاياي زيادي براي پروژه نظارتي دارد كه از جمله مهترين آنها صرفه جويي در وقت و هزينه براي كاربر نهايي مي باشد.

از مزاياي ديگر كاهش تعداد دوربينها از اين طريق ، نياز به كار كمتر براي نصب و كابل كشي هاي مورد نياز است. مدل هاي جديد دوربين مداربسته چند حسگر به كاربر اجازه استفاده از همان كابل براي انتقال انرژي برق مورد نياز را به كاربر مي دهند.

علاوه بر اين به دليل اينكه دوربين داراي يك IP و مك آدرس مي باشد نياز به يك مجوز استفادع از VMS مي باشد كه اين كاهش قابل توجهي در هزينه ها نسبت به استفاده از چند دوربين مداربسته مجزا براي پوشش همان منطقه دارد.

البته اين مورد ممكن است در VMS هاي مختلف فرق كرده و نياز به تهيه مجوز براي هر جريان ويدئويي مجزا باشد.

 

AXIS P3707-PE Network Camera

 

از ديگر مزاياي عملياتي اين مورد مي توان به عدم نياز اپراتور به سوئيچ بين دوربين هاي مختلف اشاره نمود. اپراتور از اين طريق مي تواند همه چيز را در يك صفحه نمايش بدون نياز به سوئيچ به دوربينهاي ديگر مديريت نموده و در نتيجه زمان بررسي را كاهش مي دهد.

از ديگر مزاياي استفاده از دوربين مداربسته چند سنسوره جنبه زيبايي شناسي و تميز بودن كار مي باشد. زيبايي شناسي در اماكن مختلف تجاري ، بيمارستان ها و دانشگاه ها و از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.

شما مي توانيد با نصب دوربين مداربسته پاناروما چند سنسوره به جاي چند دوربين ثابت در جهات مختلف اين مشكل را حل نماييد. به عنوان مثال يك دوربين چهار سنسوره به طور موثر مي تواند پوشش ??? درجه با يك سنسور رو به جلو ، يكي رو به پايين و دو سنسور ديگر رو به طرفين اين امكان را براي شما فراهم نمايد

AXIS P3707-PE Network Camera

 

اين دوربين مداربسته مي تواند به عنوان جايگزين PTZ عمل نموده و با نصب آن در گوشه اي از يك ساختمان نياز خود را به ? دوربين مجزا از بين برده و همان پوشش تصوير را در اختيار داشته باشيد.

آگاهي و نظارت بهتر بر موقعيت

با ديد گسترده اي كه دوربين پاناروما در اختيار اپراتور قرار مي دهد مي تواند آگاهي و نظارت بهتري بر مكان مورد نظر داشته باشد ، به خصوص وقتي كه آنها نياز به سوئيچ بين دوربين هاي ديگر يا مشاهده تصاوير به صورت كاشي مانند ندارند.

دوربين چند سنسوره مي تواند تصاوير سنسور هاي مختلف دوربين را با هم تركيب نموده و به آنها توانايي بيشتري براي نظارت بر صحنه ها و زوم بر روي جزئيات خاص را مي دهد.

به هر حال استفاده از دوربين هاي مداربسته پاناروما مي تواند يك حركت نزولي باشد. اگر چه اين دوربينها قادر به پوشش محدوده بيشتري مي باشند اما براي ضبط جزئيات از نقاط خاص مناسب نمي باشند.

براي حل اين مشكل دوربينهاي مداربسته پاناروما كه با رزولوشن تصوير بالاتر طراحي شده اند به طور موثر مي توانند برد دوربين را براي مقاصد تشخيص و نظارت افزايش دهند. با اين حال شناسايي دقيق تنها در محدوده نزديك امكان پذير مي باشد.

نظارت و ضبط زنده تصاوير

يكي از مهمترين مزاياي استفاده از دوربين مداربسته پاناروما توانايي آنها در تركيب نظارت زنده و فعال مانند دوربين مداربسته PTZ با ضبط براي مقاصدي مانند پزشكي قانوني يا مشاهدات بعد از رويداد و وقوع جرم مي باشد.

با استفاده از VMS اپراتور مي تواند در يك بخشي از صحنه براي بررسي دقيقتر آن زوم كرده در حالي كه بقيه سنسور ها در حال نظارت بر قسمت هاي ديگر صحنه مي باشند.

اين توانايي براي بررسي پس از رويداد كه ممكن است در حالي كه در نقطه اي زوم كرديم ، به طور همزمان در حال تماشاي بخش هاي ديگر تصاوير ضبط شده هم هستيم كاربرد دارد.

 

تركيب دوربين مداربسته PTZ با دوربين مداربسته چند سنسوره

اخيرا شركت Axis اقدام به ارائه مدلي از دوربين مداربسته چند سنسوره خود نموده كه مي توان به صورت اختياري يك دوربين مداربسته PTZ را نيز در زير آن نصب نمود. با تركيب اين دو مدل دوربين مداربسته مي توان يك سيستم نظارتي كامل و دقيق را براي اماكن مختلف فراهم آورد.

شما مي توانيد علاوه بر اينكه در حال تماشاي تصوير ??? درجه پاناروما دوربين چند حسگره مي باشد در مواقع لزوم يا وقوع رويداد هايي مانند تصادف با استفاده از انتخاب آن بخش از تصوير به وسيله دوربين PTZ خود سريعا بر روي سوژه مورد نظر زوم كنيد.

تركيب اين دو دوربين اگرچه هزينه بالايي دارد اما براي نظارت بر اماكني مانند پاركينگ هاي روباز يا محيط هاي بزرگ بسيار مناسب و كاربردي مي باشد.

 

 

چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

۳۵ بازديد

ساكنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض كنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي كم آسانسور نصب كنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير كردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي كم را امكان پذير مي كنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي كم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شركت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي كم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي كنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شركت و كارشناس متخصص به علت كمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با كمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شركت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب كرد و يا از ابعاد كوچك و استاندارد آن استفاده كرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد كم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يك شركت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يك شركت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي كم ويلا و خانه هاي دوبلكس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلكس زندگي مي كنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فكر نمي كنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي كم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي كوچك و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده كنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شركت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده كنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب كنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلكس جديد و قديمي است و به علت ابعاد كم و ساده كردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۳۴ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

۳۲ بازديد

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد هاي اهرمي با ظاهري خاص جديدترين مدل كليد پريز ميباشد و شايد يادآور كليد و پريز هاي قديمي باشد.

كليد اهرمي ايران الكتريك را هم ميتوان با قاب هاي كلاسيك و هم با قاب هاي مدرن استفاده كرد بنابراين احتمالا بتوان اين دسته از كليد پريز ها را به عنوان محصولي مدرن و لوكس و لاكچري نام برد از اين نوع از كليد ها ميتوان در سري مكانيزم برليان استفاده كرد همچنين از قاب هاي دور سري لوكس با طرح فلورا – پارما – آركا و قاب دور مدرن ارس متال طلايي و ارس متال سيلور مونتاژ كرد. حتي ميتوان با مدل برليان از جمله برليان بژ و برليان سفيد هم ست كرد هرچند نميتوان از آن به عنوان كليد پريز ارزان ياد كرد. كليد اهرمي با ساختاري متفاوت از سري محصولات به روز دنيا ميباشد. اين محصول به زودي در فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك قرار خواهد گرفت

 

دوره آموزش طراحي لباس

۳۱ بازديد

دوره آموزش طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس ، طراحي مد لباس شكلي از هنر است كه به ساخت لباس و اكسسوري هاي (لوازم جانبي) ديگر اختصاص دارد. داشتن ايده و ايجاد خلاقيت، يكي از مهم ترين ابزار بخش هنري است كه سبب طراحي يك لباس جديد مي شود. در دنياي مد، طرح هاي جديد، قبل از برش و دوختن به شكل طرح هاي دستي (طرح هاي اوليه) ارائه مي شوند. ابتدا يك الگو از شكل كلي مدل را به عنوان پايه طرح بكشيد، بسياري از طراحان مد، صدها الگو را تمرين مي كنند تا بتوانند موقعيت مورد نظرشان را خلق كنند.

آموزش طراحي لباس لازم نيست كه يك چهره واقع گرايانه را ترسيم كنيد، اما ارائه دادن يك نقاشي سفيد براي نمايش دادن تصاوير انواع لباس، دامن، بلوز، اكسسوري و ساير خلاقيت هاي شما ضروري است. اضافه كردن جزئياتي مانند رنگ، چين هاي لباس، درزها و دكمه ها به زنده شدن ايده هاي شما كمك مي كنند و طرح اوليه شما را به واقعيت تبديل مي كنند.

 

بيشتر بخوانيد: براي طراحي لباس از كجا شروع كنم؟

 

طراحي مد لباس

آغاز طراحي مد لباس

1. طراحي خود را شروع كنيد

آموزش طراحي لباس  مواد مورد نياز خود را براي طراحي مد لباس تهيه كنيد. يك مداد سربي سفت و خشك را انتخاب كنيد. مداد H بهترين گزينه در طراحي است، چرا كه اين مداد بسيار كم رنگ و سبك است و قابليت پاك شوندگي بسيار بالايي دارد و مي توان با آن علامت هاي ناقص و اشتباه را هنگام طراحي به آساني پاك كرد. علت ديگري كه اين مداد ها طرفداران زيادي دارند اين است كه آن ها را با مواد خاصي مي سازند و اين ويژگي آن ها را براي مواردي مانند طراحي پركاربرد مي كند، چرا كه هنگام طراحي كاغذ را سوراخ نمي كنند، باعث فرورفتگي در كاغذ نمي شوند، هيچ ردي روي آن باقي نمي گذارند و كاغذ را خراب نمي كنند. اين ويژگي به خصوص هنگام اضافه كردن رنگ به تصوير به خوبي حس مي شود. يك پاك كن با كيفيت و كاغذ ضخيم از جمله وسايل ضروري طراحان حرفه اي است، پس اگر مي خواهيد طراحي شما حرفه اي به نظر برسد، از اين وسايل نيز غافل نشويد.

https://www.shopmode.fashion/

كلاس طراحي لباس ،اگر شما مداد مناسبي در دسترس نداريد، مي توانيد با يك مداد شماره 2 طرحتان را بكشيد؛ فقط توجه داشته باشيد كه به جاي فشار دادن زياد مداد روي كاغذ، علائم سطحي و سبكي را ايجاد كنيد. با فشار زياد قلم روي كاغذ به هيچ عنوان توصيه نمي شود، چرا كه در صورت خطا نمي توانيد علائم كشيده شده را به خوبي پاك كنيد. همچنين براي نشان دادن طرح هاي لباس خود به وسايل رنگي مانند جوهر و يا رنگ ها نيز نياز داريد.

 

مد لباس

طراحي مد لباس

2. به ژست هاي مختلف الگو در طراحي مد لباس توجه كنيد

كلاس طراحي لباس  به ژست هاي مختلف الگو خود فكر كنيد و بهترين تصميم را بگيريد. مدل طراحي شما توسط الگو بايد طوري رسم شود تا طرحتان را به بهترين شكل ممكن نشان دهد و طراحي شما را خاص و حرفه اي جلوه دهد. مي توانيد مدل راه رفتن، نشستن، خم شدن و يا حالت هاي ديگر را طوري طراحي كنيد تا تمام قسمت هاي مدلتان به خوبي نمايش داده شود. الگوهاي مختلف را تمرين و امتحان كنيد، بايد ژست هاي مختلف را در حالت هاي مختلف براي لباس ها و سنين مختلف در نظر بگيريد. به عنوان يك فرد مبتدي ممكن است بخواهيد با رايج ترين ژست ها طرحتان را شروع كنيد. يكي از اين طرح هاي ساده، يك مدلي را نشان مي دهد كه روي سكوي نمايش مدل ها، ايستاده و يا در حال حركت است. اين يكي از ساده ترين الگوها است كه به شما اين امكان را مي دهد تا جزئيات و تمام زواياي طرحتان را به بهترين نحو نشان دهيد.

 

كلاس طراحي لباس  از آن جايي كه مي خواهيد طراحي مد لباس خود را طوري نمايش دهيد تا حرفه اي و جذاب به نظر برسند، بسيار اهميت دارد كه الگوها را دقيق، متناسب و به طرز ماهرانه اي ترسيم كنيد تا مانند طراحان حرفه اي به نظر برسيد و بتوانيد مدل خود را به وضوح به نمايش بگذاريد. همان طور كه پيش از اين نيز اشاره شد بسياري از طراحان براي به دست آوردن مهارت كافي و تكميل توانايي خود بارها و بارها تمرين مي كنند، پس شماهم نبايد با چند بار تمرين كردن دلسرد شويد، آنقدر تمرين كنيد تا مهارت لازم را پيدا كنيد.

 

طراحي مد لباس

3. روش هاي مختلف براي ايجاد الگو در طراحي مد لباس

كلاس طراحي لباس  روش هاي متفاوتي را براي ايجاد الگوها در نظر بگيريد. خيلي خوب و حرفه اي است كه الگو مدل ها را خودتان بكشيد، چرا كه اين امكان را به شما مي دهد تا يك مدل را با نسبت هاي دقيق مورد دلخواه خود طراحي كنيد، اما اگر مي خواهيد اين مرحله از كار را خودتان انجام ندهيد، ميانبرهايي وجود دارد تا مستقيم به الگو هاي لباس دسترسي پيدا كنيد.

 

شما مي توانيد الگو را به صورت آنلاين دانلود كنيد، جايي كه الگوهاي مختلف در طيف وسيعي از اشكال و اندازه ها وجود دارند، براي مثال مي توانيد يك الگو به شكل يك كودك، يك مرد، يك زن ريزه اندام و يا … را دانلود كنيد.

 

آموزش طراحي لباس و يا مي توانيد با كپي كردن طرح كلي يك مدل از آگهي مجله و يا تصاوير ديگر، يك الگو درست كنيد. كافي است يك تكه كاغذ رديابي (كاغذ پوستي- نوعي كاغذ براي كشيدن الگو) را روي مدلي كه دوست داريد قرار دهيد و به آرامي يك طرح كلي ايجاد كنيد.

 

رسم يك الگو در طراحي مد لباس

1. ترسيم خط تراز

آموزش طراحي لباس خط تراز (تعادل) را رسم كنيد. اين اولين خط در طرح شماست و بايد در رسم آن دقت كنيد، خط تراز مركز ثقل مدل شما را نشان مي دهد. آن را از بالاي سر تا نوك انگشتتان، در امتداد ستون فقرات خود بكشيد. حال براي نشان دادن سر، يك بيضي بكشيد. اين پايه و اساس الگو شماست و از اين طريق مي توان يك نقشه دقيق و متناسب را طراحي كرد. شما مي توانيد الگو را به عنوان اسكلت مدل فرض كنيد. در نتيجه طرح اصلي خود را خلق كنيد و در مورد آنچه مي خواهيد ايجاد كنيد فكر كنيد.

 

خط تعادل بايد يك خط عمودي مستقيم باشيد، حتي اگر مي خواهيد مدل در موقعيتي به جايي تكيه داده باشد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلي طراحي كنيد كه كمي به سمت چپ متمايل شده است، باز هم بايد يك خط تعادل مستقيم و عمودي در وسط صفحه رسم كنيد، به اين صورت كه خط بايد از بالاي سر مدل تا زميني كه روي آن قرار دارد گسترش يابد.

 

دوره طراحي لباس توجه داشته باشيد كه هنگام طراحي لباس ، لازم نيست كه به خلق يك مدل متناسب بپردازيد؛ چرا كه اين لباس است كه به نمايش گذاشته مي شود و مورد نقد و بررسي قرار مي گيرد، بنابراين مهارت شما در طراحي چهره اهميتي ندارد. در مورد ايجاد يك مدل دقيق و بي نقص و اضافه كردن جزئيات به چهره مدل خود بيش از حد نگران نباشيد و روي مسائل مهم تمركز كنيد تا بتوانيد در نهايت لباسي زيبا و جذاب را به نمايش بگذاريد.

 

طراحي مد لباس

2. ابتدا از طراحي لگن شروع كنيد

آموزشگاه طراحي لباس ابتدا طراحي ناحيه لگن را شروع كنيد. در زير وسط خط تعادل، دقيقا جايي كه لگن به طور طبيعي روي بدن قرار مي گيرد، مربعي با اضلاع مساوي رسم كنيد. اندازه مربع را با توجه به گسترده بودن مدل خود انتخاب كنيد. يك مدل لاغرتر از مربع كوچكتري نسبت به يك مدل بزرگتر برخوردار است.

 

ابتدا ژست مورد نظر خود را انتخاب كنيد و بر اساس طرحتان، مربع لگن را به سمت چپ و يا راست متمايل كنيد. به عنوان مثال اگر مي خواهيد مدلتان به سمت چپ متمايل باشد، بايد مربع لگن را كمي به سمت چپ بچرخانيد و اگر مي خواهيد يك مدل ايستاده معمولي داشته باشيد، كافي است مربع را بدون هيچ زاويه كجي و به صورت قائم رسم كنيد.

 

 

 

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

۳۰ بازديد

آشنايي با انواع درب باغ (جنوبي)

امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد. آيا شما هم با انواع درب باغ (جنوبي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟ درب باغ (جنوبي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فلزي. در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب باغ (جنوبي) آشنا كنيم.

درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند. البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي ويلايي هستند.

انواع درب باغ (جنوبي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين فرم دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي باغ فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب باغ (جنوبي)

ساخت درب باغ (جنوبي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

 

انواع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه آهني (جنوبي) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

زيبايي و تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي)

معمولا درب فرفورژه آهني (جنوبي) بايد زيبايي و تنوع در ساخت داشته باشيد. بيشتر افرادي كه ميخواهند درب فرفورژه آهني (جنوبي) را خريداري كنند در كنار عملكرد، بيشتر به ويژگي هاي زيبايي نماي آن اهميت مي دهند. اين درب ها در واقع تردد شما را به ويلا ممكن مي سازند و به همين دليل هم بهتر است كه علاوه بر زيبايي به كيفيت آن نيز توجه كنيد.

معمولا اينطور گفته مي شود كه خريد درب فرفورژه آهني (جنوبي) نسبت به خريد درب هاي ديگر سخت تر است. شما بعضا ميخواهيد براي خانه خود اين درب ها را خريداري كنيد و شايد بخواهيد ويلاي خود را با دربي زيبا مزين كنيد. در اين حال بايد دقت داشته باشيد كه خريد اين نوع درب ها به شما اجازه مي دهند كه همزمان با زيبايي امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد پس بهترين راه اين است كه هر دو مورد را در نظر داشته باشيد.

به طور كل اما تنوع درب فرفورژه آهني (جنوبي) بسيار بيشتر از تنوع درب هاي معمولي است. اين نوع درب ها با اينكه در جنس هاي مختلفي مانند چوبي و همچنين آهني ساخته مي شوند اما به شما اجازه خواهند داد كه همچنان هم زيبايي و هم تنوع خانه خود را حفظ كنيد.

دوام درب فرفورژه آهني (جنوبي)

شايد تصور كنيد كه تنها انواعي از درب فرفورژه آهني (جنوبي) امنيت را براي شما ايجاد خواهد كرد كه آهني است و نوع چوبي آن شما را دچار مشكل خواهد كرد. در اين حال نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اين نوع درب ها اگر از نوع چوبي باشند باز هم براي شما ايمن خواهند بود  و هيچ تفاوت خاصي از نظر امنيتي ندارند. اينكه شما بتوانيد دربي را خريداري كنيد كه دوام بالايي دارد در عين اينكه كار شما را براي سال هاي بعد راحت تر خواهد كرد، به شما اجازه مي دهد كه امنيت را نيز فراهم كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

۳۲ بازديد

چرا تلويزيون ال جي صدا دارد ولي تصوير ندارد؟

قطع شدن صداي تلويزيون ال جي در حاليكه سيستم پخش صداي آن هنوز فعال است، اشكالي است كه غالبا در مدل هاي سري LN ال جي ايجاد مي يابد. اين اشكال به ويژه در تلويزيون هايي بيشتر است كه از مبادي غيررسمي تهران و به صورت قاچاق وارد مي شوند. تلويزيون هايي كه در ميان عموم، با نام تلويزيون هاي بانه اي از آن ها ياد مي شود. در هر حال اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي به علت مشكل در بخش بك لايت تلويزيون است و يك ضعف كارخانه اي به شمار مي آيد.

بررسي دليل قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي

اگر تلويزيون شما تصوير ندارد اما صدا دارد، اين به معناي آن است كه تنها بخش هاي دخيل در تصوير دچار اشكال شده اند و تلويزيون در بخش صدا اشكالي ندارد. براي مثال اگر تلويزيون LED شما تصوير دارد اما صدا ندارد، امكان دارد اين اشكال به علت وجود مشكل در نور پس زمينه ايجاد شده باشد.

همانگونه كه مي دانيد در تلويزيون هاي ال اي دي، نوري از پشت به صفحه نمايش تلويزيون تابيده مي شود و باعث مي شود كه تصوير در نمايشگر تلويزيون قابل ديدن شود. حال اگر لامپ هاي ال اي دي تلويزيون دچار مشكل گردند، تصوير تلويزيون هم دچار مشكل مي شود. در اين حالت اگر چه تصوير تلويزيون قطع شده است اما تلويزيون صدا دارد و ديگر كاركردهاي آن به صورت عادي صورت مي گيرد. با توجه به اين توضيحات مي توان نتيجه گرفت كه قطعي تصوير در غالب موارد به علت مشكل بك لايت ديده مي شود.

مشكل و قطعي تصوير در سري LN تلويزيون ال جي:

دليلي كه در اين مدل تلويزيونها سبب قطعي تصوير شود، اتصالي كوتاه لامپ است. اين اتصالي كوتاه در نهايت سبب تاريكي و قطع شدن تصوير تلويزيون مي شود. با قطع شدن اولين لامپ مدارات سري جريان در مدار بك لايت قطع مي شود. بعد از اين اتفاق، تصوير در يك لحظه روشن شده و چشمك مي زند و مجددا قطع مي شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LB تلويزيون ال ج:

مشكل در اين مدل شباهت زيادي به سري LN دارد با اين تفاوت كه لامپ هاي استفاده شده در اين مدل بيشتر دچار اتصالي كوتاه مي شوند. اتصالي پيش امده سبب خاموش شدن لامپ مي شود و در نهايت باعث مي شود كه بقيه لامپ ها روشن بمثل و لكه تاريكي در تصوير ديده شود.

مشكل و قطعي تصوير سري LY تلويزيون ال جي:

ساختار اين مدل تلويزيون بسيار شبيه به سري LB است. با اين وجود ورودي اين مدل به بخش تعمير تلويزيون به علت قطعي تصوير بسيار كمتر از سري LB است.

مشكل و قطعي تصوير سري LS تلويزيون ال جي:

بك لايت بكاررفته در اين مدل تلويزيون از نوع يكطرفه است. لامپ هاي بك لايت در دسته هاي 20 عددي تفكيك شده و كنترل هر يك از آن ها توسط يك مدار صورت مي گيرد. اشكال قطعي تصوير در اين مدل تلويزيون ها عمدتا به صورت وقتي است و براي مثال بعد از چند دقيقه كار كردن ديده مي شود.

انواع مشكل بك لايت

قطع شدن تصوير تلويزيون امكان دارد در چند حالت اتفاق بيفتد. مشكل لامپ ها در چند حالت ايجاد مي شود كه در يك حالت باعث مي شود لامپ خراب خاموش شود ولي بقيه لامپ ها روشن بمثل. در اين حالت تصوير كلي تلويزيون قطع نمي شود اما در محل لامپ خاموش در تصوير، تاريكي ديده مي شود. در حالت ديگر مشكل لامپ ها، جريان كلي مدار هم قطع مي شود و توليد نور بك لايت متوقف مي شود. با قطع شدن نور بك لايت تصوير ديده نمي شود اما ديگر كاركرد هاي تلويزيون مثل پخش صدا و يا كاركردن كنترل به صورت عادي صورت مي گيرد.

اشكال قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا و راه حل

اشكال قطع شدن تصوير در تلويزيون هاي ال جي بيشتر در سري LN پديد مي آيد؛ اين مشكل بيشتر ناشي از ضعف تلويزيون در بخش بك لايت و برد پاور است كه در نهايت باعث سوختن لامپ هاي ال اي دي اين تلويزيون ها مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

چگون مي توان اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد را حل كرد؟

تلويزيون هاي ?? اينچ ال جي معولا داراي دو سري ال اي دي مي باشند كه بعد از مشكل يك سري وقتي تلويزيون روشن مي شود، اين سري از لامپها، يك لحظه روشن شده و مجددا به علت مشكل، تلويزيون پروتكت كرده و تصوير قطع مي شود. آن دسته از تلويزيون هاي سري LN كه دچار اين مشكلي مي گردند نياز به اعمال تغييراتي در بخش برد پاور تلويزيون دارند تا اشكال آن ها برطرف شود؛ تعمير برد پاور سبب مي شود تا مشكل پديد آمده مجددا تكرار نشود.

حل اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي

تعمير تلويزيون ال جي يكي ديگر از خدمات تخصصي ارائه شده در اين نمايندگي است كه با رعايت همه پارامترهاي ضروري و تخصصي اين مركز انجام مي پذيرد. خدمات مرتبط با اين تلويزيون به دست مهندساني انجام مي پذيرد كه با حضور در دوره هاي تخصصي تعمير، تسلط كاملي بر ساختار و نرم افزاري همه تلويزيون هاي ال جي يافته اند و قادر مي باشند تا با كمك جديدترين متدها و ترفندهاي تعمير اشكالات ايجاد شده در اين تلويزيون ها را مرتفع سازند.

شما كاربران گرامي مي توانيد در صورت ايجاد هر گونه اشكال و مشكل در هريك از مدل هاي تلويزيون ال جي از جمله اشكال قطعي تصوير تلويزيون ال جي با وجود پخش صدا به نمايندگي ال جي مراجعه كرده و شاهد حل اشكالات پيش آمده در تلويزيون خود باشيد.

نمايندگي ال جي و واحدهاي تخصصي تعمير ال جي

نمايندگي ال جي با توجه به گستردگي تلويزيونات اين كمپاني در سطح تهران همه تلاش خود را به كاربسته تا با همكاري جمعي از مهندسان زبده و ماهر به ارائه بالاترين سطح كيفي خدمات در زمينه تعمير تلويزيونات ال جي بپردازد. نمايندگي ال جي در بخش «فروش» به عرضه همه توليدات اين كمپاني و در بخش «خدمات بعد از فروش» به ارائه همه خدمات تخصصي تعمير در پشتيباني تلويزيونات ال جي مي پردازد.